loading...
پارس فوتبال
اسنو بازدید : 35 جمعه 10 شهریور 1396 نظرات (0)

  دیوک اوریگی مهاجم بلژیکی باشکاه لیورپول با امضای قراردادی قرضی به مدت یک سال به وولفسبورگ آلمان پیوست .

 

اوریگی 22 ساله در طول فصل نقل و انتقالات مورد توجه بسیاری از باشگاههای بزرگ اروپایی قرار گرفته بود اما در نهایت وولفسبورگ گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و این مهاجم جوان را با قراردادی قرضی به مدت یک سال به خدمت گرفت . بنابر گزارشات منابع اسکای وولفسبورگ برای این انتقال قرضی مبلغ 6 میلیون پوند به لیورپول پرداخت خواهد کرد و همچنین دستمزد هفتگی و سالانه او نیز در مدت این یک سال به عهده باشگاه آلمانی خواهد بود .

دیوک اوریگی
دیوک اوریگی

این بازیکن در سال 2014 با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند از المپیک لیل فرانسه راهی لیورپول شد و در این مدت به صورت متناوب در ترکیب لک لک ها حضور داشته  است . او در دیدار حساس هفته گذشته لیورپول مقابل آرسنال حتی در بین نیمکت نشینان لیورپول نیز حضور نداشت و در 5 بازی ابتدایی لیورپول در این فصل تنها یک بار به میدان رفت .

اسنو بازدید : 39 جمعه 10 شهریور 1396 نظرات (0)

با اعلام باشگاه بارسلونا ، مصدومیت زانوی لوئیز سوارز به طور کامل بهبود یافته است و او به زودی به تمرینات این تیم بازخواهد گشت .

 

سوارز ابتدای ماه جاری میلادی ، در جریان دیدار سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید مصدوم شده بود و دو بازی ابتدایی بارسلونا در لالیگا را از دست داد . به هر ترتیب سوارز دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته است و می تواند تیم ملی اروگوئه را در بازی بعدی اش در مقابل آرژانتین در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی همراهی کند .

لوئیز سوارز
لوئیز سوارز

 

بازگشت سوارز می تواند امیدهای والورده را برای دیدارهای آینده بارسلونا دوچندان کند و همکاری او با عثمان دمبله خرید جدید آبی و اناری ها از دورتموند می تواند جالب توجه باشد .

اسنو بازدید : 36 جمعه 10 شهریور 1396 نظرات (0)

ب دیافرا ساخو مهاجم سنگالی باشگاه وستهام درخواست خروج از این تیم داده است و در تمرینات عصر امروز چکش ها شرکت نکرد .

 

ساخو 27 ساله در روزهای گذشته با باشگاه فرانسوی استادو رن به توافق شخصی دست یافته بود اما دیوید گلد مالک باشگاه وستهام با این موضوع مخالفت کرد و اعلام کرد ساخو به هیچ عنوان فروشی نیست . به همین دلیل ساخو روز سه شنبه به انگلستان برگشت تا با مالکان این باشگاه به صورت رو در رو صحبت کند .

 

این اقدام ساخو در آخرین روز نقل و انتقالات به معنای درخواست قطعی او برای خروج از وستهام و پیوستن به رن اسن و باید دید در ساعات باقی مانده آیا ساخو موفق خواهد شد به خواسته خود برسد یا اینکه مالکان وستهام او را از تصمیمش منع خواهند کرد .

اسنو بازدید : 35 جمعه 10 شهریور 1396 نظرات (0)

بندیکت هوودس خرید جدید باشگاه یوونتوس می گوید پیوستن به این تیم برای او افتخار بزرگی است.

 

کاپیتان سابق باشگاه شالکه 04 با قراردادی قرضی به ارزش 3.5 میلیون یورو  به جمع شاگردان آلگری پیوست و در صورتی که او در این فصل بیش از 25 بازی برای بیانکونری انجام دهد ، یوونتوس می تواند این بازیکن را با قراردادی دائمی به ارزش 13.5 میلیون یورو بخرد .

 
بندیکت هوودس

 

هوودس پس از پیوستن به یوونتوس ، خوشحالی اش از پیوستن به قهرمان سری آ را نشان داد و می گوید تشنه بازی کردن برای این تیم است . این بازیکن آلمانی در این خصوص می گوید : " فکر می کنم یوونتوس یکی از 5 تیم بزرگ دنیاست و باعث افتخار من است که به چنین باشگاه بزرگی پیوسته ام . من تمام تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد و به نظرم سالهای فوق العاده ای در این تیم در انتظار من است . "

 

این بازیکن 29 ساله سال گذشته 31 برای شالکه در بوندسلیگا آلمان به میدان رفت .

اسنو بازدید : 965 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

 

لوکا مودریچ، هافبک طراح رئال مادرید وارد چهارمین دهه زندگی خود شده است.

هافبک بازی ساز رئال مادرید بتازگی 30 ساله شده و همچنان از ارکان قوهای سپید محسوب می شود.

روزنامه آ اس اسپانیا به همین مناسبت نوشت:


در چهارمین فصل حضور مودریچ در رئال مادرید، این بازیکن به یکی از ارکان این تیم تشکیل شده است.

مودریچ با قدرت و خلاقیتی که در بازی او دیده می شود، از همره های کلیدی رافا بنیتز محسوب می شود و بدون او رئال چیزی را در خط میانی خود کم دارد. همانند فصل قبل که مصدومیت این بازیکن خلاقیت را از خط هافبک گرفته بود.

مودریچ ستون رئال مادرید است و نبود او خلأ برگی برای مادریدی هاست.

اسنو بازدید : 921 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

 

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان از اردوی این تیم در کشور هلند ابراز رضایت کرد و گفت که برای بازی با آلمان در این کشور، رایزنی صورت خواهد گرفت.
اسنو بازدید : 855 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که به کشورش رفته بود، به ایران بازگشت.

آندره پانادیچ دستیار اول برانکو ایوانکوویچ که سفری 10 روزه به کشورش داشت، بامداد امروز به تهران بازگشت. پانادیچ به خاطر دیدن پسرش که به تازگی عمل جراحی روی پایش انجام داده به کرواسی رفته بود و قرار است در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس شرکت کند.

* باشگاه پرسپولیس برای خانواده مایکل اومانیا بلیت تهیه کرد تا آنها بتوانند به ایران بیایند. این بازیکن بیش از یک هفته بود که از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست تهیه بلیت برای خانواده‌اش کرده بود.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا پایان هفته جاری برای بنسون منزل اجاره کنند تا این مهاجم به همراه خانواده‌اش در آنجا اقامت کند.

* لوکا ماریچ با وجود اینکه به تمرینات گروهی سرخپوشان بازگشته اما هنوز از شرایط بازی کردن به دور است و به همین دلیل در بازی روز شنبه آینده با پیکان که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود، جایی در ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت.

اسنو بازدید : 854 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

 

سرمربی بارسلونا از علاقه خود به جذب آندر هررا، بازیکن نیمکت نشین منچستر یونایتد خبر داد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا با تعریف از بازی آندر هررا خواهان جذب این بازیکن در ژانویه شد.

آندر هررا در این فصل با بی مهری فان خال کمتر به بازی گرفته شده و بیشتر روی نیمکت نشسته است. انریکه در این باره گفته است:


هررا بازیکن فوق العاده ایست و حق او نیمکت نشینی نیست. متأسفانه با خرید بازیکنان جدید، هررا نیمکت نشین شده و لیاقت او بازی کردن در بالاترین سطح است. هررا در اوج جوانی سطح بالایی از فوتبال را نشان داده است و ما می خواهیم او را در تعطیلات ژانویه جذب کنیم.

تعداد صفحات : 81

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3286
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 1,654
  • بازدید سال : 11,023
  • بازدید کلی : 154,272