loading...
پارس فوتبال
اسنو بازدید : 28 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

 

ديلي سينكرافن(Daley Sinkgraven)
هافبك نفوذي 19ساله و هلندي آژاكس با 179سانتي متر قد
بازي خودش رو از 7سالگي با آكادمي آلسيدس شروع كرد و از 13سالگي به آكادمي هيرنفين منتقل شد، در سال 2013 براي اولين بار براي بزرگسالان هيرنفين بازي كرد، در ژانويه امسال با مبلغ 7 ميليون يورو به آژاكس پيوست و شماره 8 اين تيم رو به تن كرد.(اولين گل سينكرافن براي آژاكس با پيراهن هيرنفين به ثمر رسيده در باخت 4-1 هيرنفين از آژاكس گل به خودي وارد دروازه خودي كرد)!!
در رده ي ملي براي تيمهاي زير 17,18,19و 21 سال براي هلند بازي كرده.
سينكرافن يك بازيساز عاليه كه اگر روي فرم باشه مثل داويد سيلوا بازي ميكنه، خوش تكنيك ديد عالي و فكر عالي براي ساختن موقعيتهاي خطرناك، به راحتي ميتونه با يك تك ضربه براي تيم خودش موقعيت گل بسازه. كرنر و ضربات كاشته خوبي هم ميزنه به طور كلي سطح بازيش از يك جوان 19 ساله خيلي بالاتره.
سينكرافن به شدت از طرف باشگاه هاي بارسلونا، رئال مادريد، ليورپول و آرسنال و منچستر يونايتد تحت نظره.

اسنو بازدید : 38 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

الكساندر ميتروويچ(Aleksandar Mitrović)
مهاجم 20ساله و صربستاني تيم اندرلخت با 189 سانتي متر قد
متولد يوگوسلاوي سابق، محصول آكادمي پارتيزان بلگراد كه از 11 سالگي فوتبال خودش رو در اين آكادمي شروع كرد، سال 2011 اولين قرارداد حرفه اي خودش رو با تِله اوپتيك بست و بعد از يك سال دوباره با قرارداد4ساله به پارتيزان برگشت، بعد از يك سال با مبلغ 5 ميليون يورو به تيم اندرلخت منتقل شد و لقب گرانترين خريد باشگاه اندرلخت رو گرفت و بعد از 2 فصل حضور در اين تيم موفق به زدن 36 گل براي اندرلخت شده كه ثابت كرده ارزش اين پول رو داشته، نكته ي جالب در مورد ميتروويچ اينه كه در يك بازي بعد از اخراج دروازبان براي اندرلخت دروازباني هم كرده.
در رده ي ملي براي تيمهاي زير 19و21 سال صربستان بازي كرده و 13 بازي ملي هم براي تيم ملي بزرگسالان صربستان انجام داده و يك گل ملي هم داره.
ميتروويچ يك مهاجم كامل و بي نقص در محوطه ي جريمه حريف به حساب مياد، قدرت سر زني بالا، قدرت تمام كنندگي كه درون محوطه اصلا فرصت متوقف كردنش رو به مدافعين نميده و بدون كار اضافه ضربش رو به سمت دروازه ميزنه، از ضعف هاي ميتروويچ ميشه به كارت هاي بي جهتي كه در بازي ميگيره و حواشي كه اطرافش هست اشاره كرد وگرنه از نظر فني به عنوان مهاجم چندان ضعف فني قابل ذكري نداره،
باشگاه نيوكاسل الان با 15 ميليون يورو دست به نقد ترين مشتري ميتروويچ به حساب مياد.

اسنو بازدید : 37 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

مائوريسيو توز(Mauricio Tévez)
وينگر 18 ساله و آرژانتيني نيو ولز اولد بويز با 170 سانتي متر قد
هيچ نسبتي با كارلوس توز نداره، محصول آكادمي بازيكن ساز اولد بويز كه سال 2014 اولين بازي خودش رو براي بزرگسالان اين تيم مقابل بوكاحونيورز انجام داد و موفق شد تك گل ديدار رو براي تيمش به ثمر برسونه و خودش در كانون توجهات قرار بده.
توز يك وينگر تند و تيز هستش كه تسلط خيلي خوبي روي توپ داره و به راحتي ميتونه يار مقابل رو از پيش رو برداره، خيلي راحت از كناره ها به داخل ميزنه و شوت ميكنه و شوتهاي خيلي خوبي هم داره فقط بخاطره قد نسبتا كوتاهش روي هوا ضعف داره.
يكي از آينده داران فوتبال آمريكاي جنوبي به حساب مياد.

اسنو بازدید : 27 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ali ahamada علی احمدا 
.
.
.
گلر 23 ساله ی تولوز فرانسه که واقعا یه گلر آینده دار برای فرانسه بحساب میاد... 
این سنگربان خوش استایل که با 189 سانت قد رفلکس بدنی خوبی داره، جدا از توانایی و نبوغ فنی، به موقع نیاز به تیم آرامش میده و یا تهییج میکنه... 
در سال 2011 رسماً با تولوز قرارداد امضاء کرد و تا حالا 105 بازی برای این تیم انجام داده. 
جالبه بدونید در سال 2012 در بازی مقابل رن، در وقتهای اضافه برای تیمش جلو کشید و یه گل دراماتیک زد مطمئنا در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اسنو بازدید : 24 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Federico bonazzoli فدریکو بوناتزولی

.
این بازیکن اگرچه تا حالا چهار بازی اون هم دقایق کمی برای این تیم بازی کرده، اما در رده های سنی ایتالیا 47 بازی کرده و 22 گل زده!
این آمار برای مهاجمی با این سن کم فوق العاده س....
او 192 سانت قد داره و سبک بازیش تا حدودی شبیه لوکا تونی هستش و سر زن و چارچوب شناسه. 
.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3286
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,660
  • بازدید سال : 11,029
  • بازدید کلی : 154,278