loading...
پارس فوتبال
اسنو بازدید : 21 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 

بازیکن 24 ساله ولفسبورگ اعتقاد دارد که در لیگ برتر دچار مشکل نشده است.

 

آندره شورله باور دارد که در چلسی دچار مشکل نشده است؛ وی با این
صحبت ها، از سرمربی پیشین خود، ژوزه مورینیو دفاع کرد. وی در اینباره به نشریه آلمانی کیکر گفت:
قطعاً من در چلسی مشکلی نداشتم و این باشگاه باعث افت و موفق نشدن من نشد. من همیشه فرصت داشتم، گل های مهم را در ابتدای فصل به ثمر می رساندم و از حضور در چلسی بسیار خوشحال بودم. در نهایت اما من تنها نیاز به جا به جایی داشتم، با این حال ژوزه می خواست که من بمانم، اما من احساس حمایت کامل را نمی کردم.
گفتنی است که این بازیکن، درحالی با مبلغ 18 میلیون پوند در ژوئن 2013 از لورکوزن به چلسی پیوست که در فصل نقل و انتقالات زمستانی گذشته، به بوندس لیگا بازگشت و راهی ولفسبورگ، قهرمان جام حذفی آلمان شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3286
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 12,486
  • بازدید کلی : 155,735