loading...
پارس فوتبال
اسنو بازدید : 19 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است می تواند بهترین بازیکن جهان شود و پاری سن ژرمن را در فصل آینده مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان دانست.

لوکاس مورا مهاجم پاری سن ژرمن می گوید لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و به دنبال راه او می باشد. وی همچنین بر این باور است که پاری سن ژرمن می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

لوکاس یک فصل امیدوارکننده به همراه پاری سن ژرمن در فصل 2014/15 داشت، اما در اواخر فصل آسیب دیدگی هایی داشت که  مانعی برای حضور وی در رقابت های کوپا آمریکا برای برزیل شد. این بازیکن که در دریبل مستقیم بازیکنان تخصص دارد، عنوان کرد که از تماشای بازی مسی چیزهای زیادی یاد گرفته است.

مورا در گفتگو با روزنامه اکیپ فرانسه گفت:

مسی بهترین بازیکن جهان است. او سرعت بالایی در دریبل زدن دارد و همین می تواند برای تیم سرنوشت ساز باشد.

من این را خیلی دوست دارم چرا که سریع بودن به هنگام در اختیار داشتن توپ یکی از ویژگی های من است، برای من تماشای دیگر بازیکنان با این نوع سبک فوتبال خیلی مهم است.

وی ادامه داد: تیاگو سیلوا و تیاگو موتا در پاری سن ژرمن به من خیلی کمک کردند. من هیمشه به صحبت بازیکنان با تجریه تیم گوش می دهم چرا که می تواند به پیشرفت من کمک کند.

تبدیل شدن به بهرین بازیکن جهان رویای من است و اعتقاد دارم می توانم روزی به آنجا برسم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3286
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 748
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 12,491
  • بازدید کلی : 155,740